Beround

Wij zijn Beround, een consultancy bedrijf gespecialiseerd in software testing. We hebben liefde voor het testvak en behoefte om onszelf te blijven verbeteren. Daarnaast zijn we ook een bedrijf dat de kennis, kunde en waardes van onze medewerkers graag deelt met de mensen om ons heen. 

We geloven in de kracht van synergie. Verschillende mensen met verschillende kwaliteiten die samen één Beround-DNA vormen. Die elkaar inspireren en uitdagen, met plezier samenwerken en leuke dingen doen. Als individu en tezamen als Beround All. Wij zijn Beround en we zijn #happytoshare

Wij zoeken:
Testautomation engineers, AI en Security testers en test/data analysten die bereid zijn tot en in staat zijn om naast de bij de cursus opgedane kennis en ervaring ook andere technieken aan te leren, zowel op het gebied van hard als soft skills. Ervaring is geen verreiste, het gaat meer erom dat je de juiste mentaliteit hebt, dat je gemotiveerd, enthousiast en leergierig bent en over voldoende lerend vermogen beschikt dat compatibel is met DNA van Beround. Het is ook belangrijk dat je oog voor detail hebt en grote mate van eigen verantwoordelijkheid.

Wij bieden:
Wij bieden een fijne werkplek met een open sfeer, binnen een organisatie met ambitieuze en leergierige collega’s. Een plek waar je kunt leren, zich ontwikkelen, meegroeien en waarde kunt toevoegen. Jij bent nooit alleen want je krijgt altijd steun en begeleiding vanuit Beround en al je collega’s. Daarnaast geloven wij bij Beround in een wereld van Hapiness. Daar dragen we zelf ook naar ons beste vermogen aan bij. Onder andere door voor al onze werknemers, zo’n zes maal per jaar, goed georganiseerde en originele Happy Time uitjes te verzorgen. Waarvan enkele ook met partner en gezin.
Daarnaast organiseren we in het #happytoshare programma diverse enerverende activiteiten waarbij naast Berounders ook vrienden en relaties uit het warme netwerk van Beround welkom zijn. Alles onder het genot van een lekker hapje en drankje en met verbinding als gemeenschappelijk doel.

Meer informatie:

Beround – Your partner in testing

Anamata

Reizen inspireert ons om met respect om te gaan met de wereld en met mensen. De waarde die de Maori in Nieuw-Zeeland hechten aan respect, de gemeenschap en zorg voor de omgeving inspireerde ons om in 2021 Anamata te starten. “Anamata” betekent “visie op de toekomst”. Het benadrukt onze liefde voor reizen, onze nieuwsgierigheid en respect.

Onze business consultants en DevOps specialisten helpen internationale klanten bij hun digitale transformatie. We zijn specialist in het toepassen van low code technologie zoals Pega en Mendix.

Wij zoeken:
Leuke mensen die bewezen nieuwsgierig en bedreven zijn naar het toepassen van AI technologie en zich daar verder in willen bekwamen. Je komt te werken in een internationale omgeving: onze klanten bevinden zich in Europa en het Midden-Oosten. Het lijkt je leuk om te reizen en IT-projecten in het buitenland te doen, deels vanuit je eigen huis, deels op locatie bij de klant. Je spreekt Nederlands en goed Engels. Je ontwikkelt jezelf continu, zowel professioneel als persoonlijk.

Wij bieden:
Een dynamische leeromgeving, goed salaris, een mobiliteitsregeling die je naar eigen inzicht kunt gebruiken. Je mag minimaal een keer per jaar met je collega’s naar een grote internationale IT conferentie (bijvoorbeeld Las Vegas). Je groeit bij ons in een low code wereld in rollen als business consultant, business architect, developer, test automation engineer of ops engineer waarbij we je continu uitdagen om je te ontwikkelen in meerdere

Meer informatie:
Anamata – Developing the future. Today.

Datadigest

Datadigest is gespecialiseerd in industriële automatisering en IT voor de infra-sector zoals tunnels, verkeersknooppunten, bruggen, waterwegen en sluizen. Denk bijvoorbeeld aan IT architectuur, hard- en software integratie, (cyber)security en beheer op afstand. We ondersteunen op dit gebied verschillende ondrachtnemers, o.a. aannemers in consortia die aan langdurige ondehoudscontracten zijn gebonden met hoge beschikbaarheid. Daarnaast zijn we thuis in complexe IT projecten met een hoog innovatiegehalte zoals server/netwerkinfrastructuur en HPC-clusters.

De mensen van Datadigest zien logica in chaos en brengen structuur aan in wanorde. Wat voor een ander een onoverzichtelijke project lijkt is voor ons een interessante puzzel. Het combineren van hoogwaardige technologie, bestuurlijke belangen, uitdagende deadlines en aanbestedingsbudgetten is ons dagelijks werk.

Datadigest vindt het belangrijk om zich naast de dagelijkse operatie ook bezig te houden met maatschappelijke belangen zoals het delen van kennis, opleiden van mensen, het enthousiasmeren van leerlingen op diverse onderwijsinstellingen in de regio en kansen geven aan mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.

Wij zoeken:
Enthousiaste, gemotiveerde en leergierige medewerkers waarmee wij samen aan een bereikbaar Nederland kunnen werken.Hierbij heb je interesse zowel in techniek als IT. Je gaat werken zowel binnen een kantooromgeving als op een fysieke projectlocatie. Je kan de geleerde theorie omzetten naar een praktische uitvoering. Voor de meeste projectlocaties moet je in het bezit zijn van een VCA certificaat, mocht je deze nog niet hebben kan je deze bij ons halen.

Wij bieden:
Wij bieden een fijne werkplek met een open werksfeer,waarbij thuiswerken tot de mogelijkheden behoort.
Verder vinden wij ontwikkeling een belangrijk onderdeel van je loopbaan, wij stimuleren je tot het volgen van cursussen en opleidingen.
Naast het werk organiseren wij regelmatig teamactiviteiten en heb je de mogelijkheid om onder werktijd te sporten.
Je salaris is afhankelijk van leeftijd en ervaring.

Meer informatie:
Datadigest is gecertificeerd voor: VCA* (Veiligheid,Gezondheid en Milieu Checklist Aannemers), SCL (Safety Culture Ladder) en MVO (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen). Op dit moment zijn wij bezig met de trajecten voor ISO 27001,14001 en 9001.

Datadigest – Verbinding, Veiligheid en Zekerheid van uw IT

MM Guide

MM Guide helpt datarijke organisaties toegang te krijgen tot eigen data en de volledige potentie uit te nutten. Ons doel is om hen in staat te stellen een data-gedreven cultuur neer te zetten en besluitvorming op basis van data inzichten mogelijk te maken. Wij leveren maatwerk software (projectmatig) en consultancy waarbij we opereren in een complexe en dynamische omgeving, waar business en IT elkaar ontmoeten. MM Guide is een platte en wendbare organisatie met een startup cultuur.

Wij zoeken:
Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega die ons groeiende en ambitieuze test-team komt versterken. Op dit moment zijn we een test unit aan het opzetten, een nieuw onderdeel binnen onze organisatie waarbij de focus ligt op de test automation dienstverlening. Onze nieuwe collega zal vanaf de start betrokken zijn bij de opbouw van deze unit. Wij werken samen met externe test specialist. Hij heeft een test automatisering framework ontwikkeld die hij succesvol heeft geïmplementeerd bij meerdere grote klanten (ANWB, Postcode loterij, Vodafone/Ziggo).

Wij bieden:
Wij zijn een kleine consultancy met een grote ambitie, dus we zijn op zoek naar iemand die zijn of haar sterke punten wil inzetten en wil meedenken om de groeidoelstelling te realiseren. Vanzelfsprekend biedt een groeiende organisatie veel kansen voor diegenen met uitgesproken ambities. Daarnaast bieden wij een markt-conform salaris, lease-auto/mobiliteitsbudget, een netto onkostenvergoeding, eindejaar bonus, pensioen compensatie, 28+ vakantiedagen en volledige vergoeding t.b.v. het halen van ontwikkeldoelen (trainingen, cursussen, accessoires), en natuurlijk een laptop.

Meer informatie: MM Guide

Process4People

Process4People is een consultancy organisatie met ervaren en energieke low code engineers. Wij maken oplossingen op het Microsoft PowerPlatform: Power Apps, Power Automate, Power BI en Power Virtual Agents. Deze oplossingen worden ingezet om het verwerken van businessprocessen binnen bedrijven eenvoudiger en prettiger te maken. Dit doen wij zowel klantspecifiek alsook met een aantal zelf ontwikkelde producten. We werken intensief samen met 2 zusterbedrijven waar we gezamenlijke projecten mee doen en onderling kennis mee uitwisselen.

Wij zoeken:
Een gemotiveerde en leergierige professional die graag in teamverband aan state-of-the-art producten wil bouwen. Dit kan zijn vanuit een technische rol, maar kan ook meer vanuit een (business)consultancy rol, maar ook dan met als uitgangspunt dat je Apps gaat ontwikkelen bij en voor onze klanten.
Max 85 woorden

Wij bieden:
Een werkomgeving waarin de wil om je te blijven ontwikkelen centraal staat, wat zich uit in een grote diversiteit aan verschillende soorten opdrachten. Een team waarin de termen respect, samenwerken en professionaliteit een voorwaarde is om samen tot betere oplossingen te komen. De sfeer is informeel en jeugdig, maar er kan ook hard gewerkt worden. Onze collega’s helpen elkaar want kruisbestuiving maakt ons tot betere consultants en App ontwikkelaars.

Process4People – Process4People

Kodision

Bij Kodision helpen we de overheid om goed te zorgen voor burgers zoals jij en ik. Dat doen we door altijd te blijven leren, onze kennis te delen en toe te passen. Wij weten echt alles van digitale ontwikkelingen voor de overheid. Die kennis passen we toe voor onze klanten. Dat scheelt hen tijd, geld en kopzorgen.

Wij zoeken:
IT consultants die werken aan het implementeren van onze softwareproducten bij de klant. Je bent het gezicht van Kodision, adviseert en ondersteunt klanten en helpt processen te digitaliseren. Je bent proactief, communicatief sterk en denkt actief mee met jouw klant. Je bent resultaatgericht, neemt verantwoordelijkheid en bent kritisch op de kwaliteit van je werk.

Wij bieden:

  • Werk bij een gezellig en enthousiast team.
  • Je bent de schakel tussen de business en de techniek en hebt daarom veel contacten en lekker veel afwisseling.
  • We gaan voor een vast contract na de werkervaringsperiode vanuit de HAN.
  • Allereerst starten we met een inwerktraject vanuit de Kodision Academy om je op weg te helpen! We besteden veel aandacht aan je ontwikkeling.

Kodision levert software en advies voor de digitale overheid

Data2Track

Data2Track is de schakel tussen Fleet en management. Even makkelijke beschreven; wij zijn verantwoordelijk voor alle communicatie tussen de planning/directie en chauffeurs binnen een transportorganisatie. Van het verwerken van ritgegevens door de chauffeur in onze DriversApp, tot het verwerken van data in ons webportal. GPS locatie services, remote uitlezen van tachografen, rijstijlanalyses, berichtenverkeer of digitale verwerking van uren. We leveren maatwerk apps af met maatwerk oplossingen voor onze klanten. We doen en kunnen het allemaal voor honderden klanten, elke dag.

Wij zoeken:

Bij Data2Track zoeken we gemotiveerde mensen die willen groeien in de rol van .NET- of Android developer binnen een compacte organisatie. Een informele plek, waar je echt verantwoordelijkheid draagt, eigen keuzes maakt, waar je belangrijk bent en zelf je carrière pad kan bepalen. Want bij Data2Track is er overlap in taken, wordt er verwacht dat je met klanten in contact staat, dat je meedenkt, oplossingen aandraagt en dat je door het vuur gaat zoals collega’s dat voor jou doen.

Wij bieden:

Wij bieden een informele werkplek waar je jezelf kunt zijn en de ruimte hebt om dingen op je eigen manier in te vullen. Uiteraard is er begeleiding en zijn er kaders. Maar we stimuleren eigen initiatief, creativiteit en ‘ownership’. Daarnaast bieden we een prima salaris, arbeidsvoorwaarden en uitstekende lunch. Verwacht een gezellige werksfeer waar tijd is voor een dolletje, maar waar ook hard gewerkt wordt.

Data2Track | De schakel tussen Fleet en management (d2t.nl)

HR2day

Wij creëren, verkopen en ondersteunen het meest innovatieve HR & Payroll systeem van Nederland. Uniek door onze app en de slimme schermen. We hebben een hechte band met onze klanten. Dat zijn stuk voor stuk mooie namen in vrijwel alle sectoren. Bijvoorbeeld in de media KRO-NCRV, VPRO en BNNVARA. Grote callcenters, hotelketens, retailers, logistieke bedrijven in de Rotterdamse haven en de bloemenveiling Aalsmeer. Daarnaast zijn we marktleider bij de hogescholen en hebben veel ROC’s en middelbare en basisscholen als klant.

Wij zoeken:

Nieuwe collega’s omdat we groeien. Bij HR2day passen is belangrijker dan je huidige kennis en ervaring. Je past bij HR2day als je graag verantwoordelijkheid neemt voor wat je doet. Als ontwikkelaar ben je betrokken in het hele proces. Van ideevorming via realisatie tot en met ondersteuning. Zodat je ook snapt waarom je iets bouwt. Binnen de afdeling werk je intensief samen. Daarnaast heb je regelmatig contact met klanten en collega’s van andere afdelingen.

Wij bieden:

HR2day geeft je de ruimte om te doen waar je goed in bent. Of beter in wilt worden. Samen met je collega’s heb je veel invloed op je eigen werk. Niet alleen qua werktijden. Het dev-team heeft bijvoorbeeld zelf agile werken ingevoerd. En dat bevalt goed! Een kantoor kennen we niet. Eens per maand zien we elkaar ergens in Nederland, tussendoor een aantal dev-days op locatie, en 1x per jaar een weekend naar het buitenland. Kijk op https://www.hr2day.com/werken-bij-hr2day/ voor een sfeerimpressie.

HR2day heeft geen kantoor, de collega’s wonen en werken over heel Nederland

Tinx-IT

Bij Tinx realiseren we voor onze klanten standaard koppelingen tussen het ERP systeem Microsoft Dynamics 365 Business Central en diverse e-commerce platformen zoals: Magento, Shopify, WooCommerce, Shopware, CloudSuite, Amazon, ChannelEngine en MplusKASSA. M.b.v. onze software oplossing genaamd de Tinx E-commerce Connector bieden we een naadloze integratie aan tussen het ERP systeem Business Central en het e-commerce platform. Onze producten verkopen wij wereldwijd aan zowel eindklanten als partners.

Wij zoeken

Integratie Consultant ERP & E-Commerce (medior/senior)

Als integratie consultant zorg je ervoor dat de Tinx E-Commerce Connector wordt geïmplementeerd volgens de afgesproken scope en requirements bij onze klanten. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, wat betekent dat kwaliteit, snelheid en stabiliteit een must zijn. We werken met wekelijkse sprints, dat betekent dat er vrijheid is om je eigen planning te managen.

Daarnaast ben je door jouw kennis en ervaring intern een vraagbaak voor je collega’s. Jij geeft advies en support aan je collega’s over implementaties.

  • Je vindt het leuk om bezig te zijn met de laatste trends op E-commerce & ERP
  • Je functie bevindt zich op het snijvlak van techniek en functionaliteit
  • Je wilt graag betrokken zijn bij de data-mapping van gegevens van applicaties
  • Je denkt mee over de integratie architectuur en de gebruikte technologieën
  • Je doet verbeter voorstellen voor bestaande producten of ziet kansen voor nieuwe producten
  • Je bent eigenaar van jouw projecten
  • Je houdt van een informele en collegiale werksfeer
  • Je vindt een goede oplossing belangrijk en betrekt de klant daarbij
  • Je wordt graag uitgedaagd in je werk om beter te worden

Wij bieden

  • Marktconform salaris
  • 26 vakantiedagen o.b.v. een 40-urige werkweek
  • Per dienstjaar ontvang je loyaliteitsdagen tot maximaal 5
  • Opleidingsbudget
  • Laptop
  • Onkostenvergoeding – thuiswerkvergoeding – reiskostenvergoeding
  • Pensioenregeling bij BrightPensioen
  • Winstdelingsregeling bij vast dienstverband
  • Alle functies worden hybride uitgevoerd: remote en op ons kantoor in Ede

Meer informatie

jobs@tinx-it.nl

The Identity Managers

Wij helpen we onze klanten met het organiseren van toegang en beveiliging. Dit wordt ook wel Identity and Access Management (IAM) genoemd. Dit doen we bij Jumbo, Rabobank, CZ Groep, Loavies, Zuyderland en Friesland College. We werken organisatiebreed, zodat de klant controle krijgt over wie, wat, wanneer en waarom mag binnen de organisatie. Zo minimaliseren we de risico’s, leggen we de verantwoording daar waar het hoort en verminderen we handmatige handelingen. We bestaan inmiddels uit bijna 30 Fte, die allemaal het Identity Managers-DNA hebben.

Wij zoeken
Bij ons staan medewerkers écht op de eerste plaats en wat we doen, doen we goed. We zoeken functionele en technische Identity Managers in de dop, die zich samen met ons willen ontwikkelen. Een IT-opleiding, ervaring of affiniteit, het mag allemaal, zolang je maar ons DNA hebt en volwassen en contentieus genoeg bent om het goed te willen doen. En natuurlijk slim en getalenteerd! Je bent bereid om je collega’s te helpen en van ze te leren.

Wij bieden
Naast een fantastisch opleidingstraject krijg je een goed salaris en pensioen. Je hebt recht 27 vakantiedagen per jaar, bij ziekte betalen we jouw salaris gewoon door. Je telefoon en internet thuis betalen wij, net als alle andere zaken die jij nodig hebt. Als er sprake is van woon-werkverkeer dan heb je recht op een leaseauto. Ben je op 31 december bij ons in dienst? Dan is de kans groot dat je in het jaar erop maandelijks een mooie bonus krijgt, bovenop je salaris.

THE IDENTITY MANAGERS – Identity & Access Management professionals