Nobilex

Software krijgt een steeds prominentere rol in het Notariaat. Daarmee wordt de invloed van software leveranciers groter. Wij geloven dat er bij deze invloed ook een serieuze verantwoordelijkheid hoort. Daarom zijn wij een organisatie die niet software ontwikkelt voor het Notariaat, maar met het Notariaat. Dit blijkt onder andere uit het feit dat wij geen winstoogmerk hebben. Ontwikkeling, verbetering staat centraal.

Nobilex bestaat uit 30 professionals die zich vanuit huis, op locatie bij de klant, en soms in een verzamelgebouw inzetten voor het notariaat

Wij zoeken

Wij zoeken customer success managers. Servicegerichte mensen die in processen kunnen denken. Die wakker worden om mensen blij te maken. Iemand die met de klant meedenkt, buiten de kaders van de eigen functie. Als jij een klant kan helpen door net even te wijzen op die handige sneltoets combinatie in Word, dan doe je dat, ook al heeft dat niets met Nobilex te maken.

Wij bieden

Je draait mee in een ervaren customer success team dat vragen van klanten oppakt, zowel op afstand als op locatie. Krijg je een vraag vaker? Dan maak je snel een screencast. Blijkt iets in ons product onduidelijk? Dan denk je mee over de ontwikkelwens.
Je krijgt veel vrijheid om je eigen werkzaamheden op te pakken. Je werkt van waar jij het meest effectief kan zijn. In overleg met je team kan je ook op flexibele tijden werken.
Je wordt ondergedompeld in de boeiende wereld van het notariaat. Je werkt op het snijvlak van juridische oplossingen en IT. En dat in een enthousiast en ervaren team.

Nobilex Home

Beround

Wij zijn Beround, een consultancy bedrijf gespecialiseerd in software testing. We hebben liefde voor het testvak en behoefte om onszelf te blijven verbeteren. Daarnaast zijn we ook een bedrijf dat de kennis, kunde en waardes van onze medewerkers graag deelt met de mensen om ons heen. 

We geloven in de kracht van synergie. Verschillende mensen met verschillende kwaliteiten die samen één Beround-DNA vormen. Die elkaar inspireren en uitdagen, met plezier samenwerken en leuke dingen doen. Als individu en tezamen als Beround All. Wij zijn Beround en we zijn #happytoshare

Wij zoeken:
Testautomation engineers, AI en Security testers en test/data analysten die bereid zijn tot en in staat zijn om naast de bij de cursus opgedane kennis en ervaring ook andere technieken aan te leren, zowel op het gebied van hard als soft skills. Ervaring is geen verreiste, het gaat meer erom dat je de juiste mentaliteit hebt, dat je gemotiveerd, enthousiast en leergierig bent en over voldoende lerend vermogen beschikt dat compatibel is met DNA van Beround. Het is ook belangrijk dat je oog voor detail hebt en grote mate van eigen verantwoordelijkheid.

Wij bieden:
Wij bieden een fijne werkplek met een open sfeer, binnen een organisatie met ambitieuze en leergierige collega’s. Een plek waar je kunt leren, zich ontwikkelen, meegroeien en waarde kunt toevoegen. Jij bent nooit alleen want je krijgt altijd steun en begeleiding vanuit Beround en al je collega’s. Daarnaast geloven wij bij Beround in een wereld van Hapiness. Daar dragen we zelf ook naar ons beste vermogen aan bij. Onder andere door voor al onze werknemers, zo’n zes maal per jaar, goed georganiseerde en originele Happy Time uitjes te verzorgen. Waarvan enkele ook met partner en gezin.
Daarnaast organiseren we in het #happytoshare programma diverse enerverende activiteiten waarbij naast Berounders ook vrienden en relaties uit het warme netwerk van Beround welkom zijn. Alles onder het genot van een lekker hapje en drankje en met verbinding als gemeenschappelijk doel.

Meer informatie:

Beround – Your partner in testing

Anamata

Reizen inspireert ons om met respect om te gaan met de wereld en met mensen. De waarde die de Maori in Nieuw-Zeeland hechten aan respect, de gemeenschap en zorg voor de omgeving inspireerde ons om in 2021 Anamata te starten. “Anamata” betekent “visie op de toekomst”. Het benadrukt onze liefde voor reizen, onze nieuwsgierigheid en respect.

Onze business consultants en DevOps specialisten helpen internationale klanten bij hun digitale transformatie. We zijn specialist in het toepassen van low code technologie zoals Pega en Mendix.

Wij zoeken:
Leuke mensen die bewezen nieuwsgierig en bedreven zijn naar het toepassen van AI technologie en zich daar verder in willen bekwamen. Je komt te werken in een internationale omgeving: onze klanten bevinden zich in Europa en het Midden-Oosten. Het lijkt je leuk om te reizen en IT-projecten in het buitenland te doen, deels vanuit je eigen huis, deels op locatie bij de klant. Je spreekt Nederlands en goed Engels. Je ontwikkelt jezelf continu, zowel professioneel als persoonlijk.

Wij bieden:
Een dynamische leeromgeving, goed salaris, een mobiliteitsregeling die je naar eigen inzicht kunt gebruiken. Je mag minimaal een keer per jaar met je collega’s naar een grote internationale IT conferentie (bijvoorbeeld Las Vegas). Je groeit bij ons in een low code wereld in rollen als business consultant, business architect, developer, test automation engineer of ops engineer waarbij we je continu uitdagen om je te ontwikkelen in meerdere

Meer informatie:
Anamata – Developing the future. Today.

Datadigest

Datadigest is gespecialiseerd in industriële automatisering en IT voor de infra-sector zoals tunnels, verkeersknooppunten, bruggen, waterwegen en sluizen. Denk bijvoorbeeld aan IT architectuur, hard- en software integratie, (cyber)security en beheer op afstand. We ondersteunen op dit gebied verschillende ondrachtnemers, o.a. aannemers in consortia die aan langdurige ondehoudscontracten zijn gebonden met hoge beschikbaarheid. Daarnaast zijn we thuis in complexe IT projecten met een hoog innovatiegehalte zoals server/netwerkinfrastructuur en HPC-clusters.

De mensen van Datadigest zien logica in chaos en brengen structuur aan in wanorde. Wat voor een ander een onoverzichtelijke project lijkt is voor ons een interessante puzzel. Het combineren van hoogwaardige technologie, bestuurlijke belangen, uitdagende deadlines en aanbestedingsbudgetten is ons dagelijks werk.

Datadigest vindt het belangrijk om zich naast de dagelijkse operatie ook bezig te houden met maatschappelijke belangen zoals het delen van kennis, opleiden van mensen, het enthousiasmeren van leerlingen op diverse onderwijsinstellingen in de regio en kansen geven aan mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.

Wij zoeken:
Enthousiaste, gemotiveerde en leergierige medewerkers waarmee wij samen aan een bereikbaar Nederland kunnen werken.Hierbij heb je interesse zowel in techniek als IT. Je gaat werken zowel binnen een kantooromgeving als op een fysieke projectlocatie. Je kan de geleerde theorie omzetten naar een praktische uitvoering. Voor de meeste projectlocaties moet je in het bezit zijn van een VCA certificaat, mocht je deze nog niet hebben kan je deze bij ons halen.

Wij bieden:
Wij bieden een fijne werkplek met een open werksfeer,waarbij thuiswerken tot de mogelijkheden behoort.
Verder vinden wij ontwikkeling een belangrijk onderdeel van je loopbaan, wij stimuleren je tot het volgen van cursussen en opleidingen.
Naast het werk organiseren wij regelmatig teamactiviteiten en heb je de mogelijkheid om onder werktijd te sporten.
Je salaris is afhankelijk van leeftijd en ervaring.

Meer informatie:
Datadigest is gecertificeerd voor: VCA* (Veiligheid,Gezondheid en Milieu Checklist Aannemers), SCL (Safety Culture Ladder) en MVO (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen). Op dit moment zijn wij bezig met de trajecten voor ISO 27001,14001 en 9001.

Datadigest – Verbinding, Veiligheid en Zekerheid van uw IT

MM Guide

MM Guide helpt datarijke organisaties toegang te krijgen tot eigen data en de volledige potentie uit te nutten. Ons doel is om hen in staat te stellen een data-gedreven cultuur neer te zetten en besluitvorming op basis van data inzichten mogelijk te maken. Wij leveren maatwerk software (projectmatig) en consultancy waarbij we opereren in een complexe en dynamische omgeving, waar business en IT elkaar ontmoeten. MM Guide is een platte en wendbare organisatie met een startup cultuur.

Wij zoeken:
Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega die ons groeiende en ambitieuze test-team komt versterken. Op dit moment zijn we een test unit aan het opzetten, een nieuw onderdeel binnen onze organisatie waarbij de focus ligt op de test automation dienstverlening. Onze nieuwe collega zal vanaf de start betrokken zijn bij de opbouw van deze unit. Wij werken samen met externe test specialist. Hij heeft een test automatisering framework ontwikkeld die hij succesvol heeft geïmplementeerd bij meerdere grote klanten (ANWB, Postcode loterij, Vodafone/Ziggo).

Wij bieden:
Wij zijn een kleine consultancy met een grote ambitie, dus we zijn op zoek naar iemand die zijn of haar sterke punten wil inzetten en wil meedenken om de groeidoelstelling te realiseren. Vanzelfsprekend biedt een groeiende organisatie veel kansen voor diegenen met uitgesproken ambities. Daarnaast bieden wij een markt-conform salaris, lease-auto/mobiliteitsbudget, een netto onkostenvergoeding, eindejaar bonus, pensioen compensatie, 28+ vakantiedagen en volledige vergoeding t.b.v. het halen van ontwikkeldoelen (trainingen, cursussen, accessoires), en natuurlijk een laptop.

Meer informatie: MM Guide

HR2day

Wij creëren, verkopen en ondersteunen het meest innovatieve HR & Payroll systeem van Nederland. Uniek door onze app en de slimme schermen. We hebben een hechte band met onze klanten. Dat zijn stuk voor stuk mooie namen in vrijwel alle sectoren. Bijvoorbeeld in de media KRO-NCRV, VPRO en BNNVARA. Grote callcenters, hotelketens, retailers, logistieke bedrijven in de Rotterdamse haven en de bloemenveiling Aalsmeer. Daarnaast zijn we marktleider bij de hogescholen en hebben veel ROC’s en middelbare en basisscholen als klant.

Wij zoeken:

Nieuwe collega’s omdat we groeien. Bij HR2day passen is belangrijker dan je huidige kennis en ervaring. Je past bij HR2day als je graag verantwoordelijkheid neemt voor wat je doet. Als ontwikkelaar ben je betrokken in het hele proces. Van ideevorming via realisatie tot en met ondersteuning. Zodat je ook snapt waarom je iets bouwt. Binnen de afdeling werk je intensief samen. Daarnaast heb je regelmatig contact met klanten en collega’s van andere afdelingen.

Wij bieden:

HR2day geeft je de ruimte om te doen waar je goed in bent. Of beter in wilt worden. Samen met je collega’s heb je veel invloed op je eigen werk. Niet alleen qua werktijden. Het dev-team heeft bijvoorbeeld zelf agile werken ingevoerd. En dat bevalt goed! Een kantoor kennen we niet. Eens per maand zien we elkaar ergens in Nederland, tussendoor een aantal dev-days op locatie, en 1x per jaar een weekend naar het buitenland. Kijk op https://www.hr2day.com/werken-bij-hr2day/ voor een sfeerimpressie.

HR2day heeft geen kantoor, de collega’s wonen en werken over heel Nederland

Tinx-IT

Bij Tinx realiseren we voor onze klanten standaard koppelingen tussen het ERP systeem Microsoft Dynamics 365 Business Central en diverse e-commerce platformen zoals: Magento, Shopify, WooCommerce, Shopware, CloudSuite, Amazon, ChannelEngine en MplusKASSA. M.b.v. onze software oplossing genaamd de Tinx E-commerce Connector bieden we een naadloze integratie aan tussen het ERP systeem Business Central en het e-commerce platform. Onze producten verkopen wij wereldwijd aan zowel eindklanten als partners.

Wij zoeken

Integratie Consultant ERP & E-Commerce (medior/senior)

Als integratie consultant zorg je ervoor dat de Tinx E-Commerce Connector wordt geïmplementeerd volgens de afgesproken scope en requirements bij onze klanten. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, wat betekent dat kwaliteit, snelheid en stabiliteit een must zijn. We werken met wekelijkse sprints, dat betekent dat er vrijheid is om je eigen planning te managen.

Daarnaast ben je door jouw kennis en ervaring intern een vraagbaak voor je collega’s. Jij geeft advies en support aan je collega’s over implementaties.

  • Je vindt het leuk om bezig te zijn met de laatste trends op E-commerce & ERP
  • Je functie bevindt zich op het snijvlak van techniek en functionaliteit
  • Je wilt graag betrokken zijn bij de data-mapping van gegevens van applicaties
  • Je denkt mee over de integratie architectuur en de gebruikte technologieën
  • Je doet verbeter voorstellen voor bestaande producten of ziet kansen voor nieuwe producten
  • Je bent eigenaar van jouw projecten
  • Je houdt van een informele en collegiale werksfeer
  • Je vindt een goede oplossing belangrijk en betrekt de klant daarbij
  • Je wordt graag uitgedaagd in je werk om beter te worden

Wij bieden

  • Marktconform salaris
  • 26 vakantiedagen o.b.v. een 40-urige werkweek
  • Per dienstjaar ontvang je loyaliteitsdagen tot maximaal 5
  • Opleidingsbudget
  • Laptop
  • Onkostenvergoeding – thuiswerkvergoeding – reiskostenvergoeding
  • Pensioenregeling bij BrightPensioen
  • Winstdelingsregeling bij vast dienstverband
  • Alle functies worden hybride uitgevoerd: remote en op ons kantoor in Ede

Meer informatie

jobs@tinx-it.nl

The Identity Managers

Wij helpen we onze klanten met het organiseren van toegang en beveiliging. Dit wordt ook wel Identity and Access Management (IAM) genoemd. Dit doen we bij Jumbo, Rabobank, CZ Groep, Loavies, Zuyderland en Friesland College. We werken organisatiebreed, zodat de klant controle krijgt over wie, wat, wanneer en waarom mag binnen de organisatie. Zo minimaliseren we de risico’s, leggen we de verantwoording daar waar het hoort en verminderen we handmatige handelingen. We bestaan inmiddels uit bijna 30 Fte, die allemaal het Identity Managers-DNA hebben.

Wij zoeken
Bij ons staan medewerkers écht op de eerste plaats en wat we doen, doen we goed. We zoeken functionele en technische Identity Managers in de dop, die zich samen met ons willen ontwikkelen. Een IT-opleiding, ervaring of affiniteit, het mag allemaal, zolang je maar ons DNA hebt en volwassen en contentieus genoeg bent om het goed te willen doen. En natuurlijk slim en getalenteerd! Je bent bereid om je collega’s te helpen en van ze te leren.

Wij bieden
Naast een fantastisch opleidingstraject krijg je een goed salaris en pensioen. Je hebt recht 27 vakantiedagen per jaar, bij ziekte betalen we jouw salaris gewoon door. Je telefoon en internet thuis betalen wij, net als alle andere zaken die jij nodig hebt. Als er sprake is van woon-werkverkeer dan heb je recht op een leaseauto. Ben je op 31 december bij ons in dienst? Dan is de kans groot dat je in het jaar erop maandelijks een mooie bonus krijgt, bovenop je salaris.

THE IDENTITY MANAGERS – Identity & Access Management professionals

Supply Value

Supply Value is een bruisend snelgroeiend advies- en implementatiebureau, dat een breed en interessant scala van klanten helpt met optimaliseren van hun commerciële (procurement), operationele (supply chain & operations) en digitale (digital) processen.
Wij zorgen voor optimale ketenafstemming, zodat samenwerking verbetert en onze klanten meerwaarde kunnen creëren tegen zo laag mogelijke kosten en risico’s. Wij adviseren niet alleen, maar we implementeren ook de beoogde verbeteringen. Dat doen we op een pragmatische en duurzame manier. Niet voor niets is ons motto: We make strategy work.

Wij zoeken
Onze nieuwe consultants combineren denken en doen. Zij hebben, net als hun collega’s de drive om problemen van klanten op te lossen. Hun achtergrond is gevarieerd, maar ze delen nieuwsgierigheid, leergierigheid en plezier in collegiaal sparren.
De digitale transformatie levert voor steeds meer procesdata. Onze nieuwe data-analisten vinden het leuk om daarmee aan de slag te gaan, om klanten inzicht te verschaffen en om kansen tot verbeteringen te tonen. Ze kunnen deze, desgewenst in samenspraak met collega’s implementeren. Zij zorgen hierbij voor het benodigde stakeholderdraagvlak.

Wij bieden
Maatschappelijke betrokkenheid verbindt ons, daarnaast bieden wij onze consultants vrijheid, verantwoordelijkheid, vertrouwen en leuk werk. Dat is de sleutel tot ons succes.
Wij zijn een ‘Great Place to Scale-up’ en er is veel te doen. Dat biedt voor iedereen kansen om bij te dragen aan het succes van Supply Value. Continu verbeteren is bij ons de maatstaf, iedere dag leren met elkaar en van elkaar.
Daarbij willen we ook plezier met elkaar hebben. Ons prima bereikbare kantoor in de bossen van Zeist is onze ontmoetingsplaats.

Meer informatie

www.supplyvalue.nl

ITPG

Als gebruiker wil je gewoon ‘je ding’ kunnen doen zonder daarbij afgeleid te worden door allerlei technische beperkingen.

Dat is dan ook precies waar ITPG voor staat. Onze diensten en oplossingen zijn er op afgestemd dat je op een veilige manier kunt samenwerken en je inzicht krijgt en behoudt in je strategische bedrijfsinformatie. Kortom, wij adviseren en begeleiden bedrijven en organisaties bij de inrichting van hun moderne digitale werkplek.

Wij zoeken:
Vanuit ons thema ‘Inzicht in data’ ontwerpen en bouwen we Apps op het Microsoft Power Platform (PowerApps, PowerAutomate, Power BI). In eerste instantie zijn deze Apps bedoeld om de werkprocessen van ITPG te ondersteunen. Maar uiteindelijk gaat het met om het automatiseren van analyses ten behoeve van klanten.

Hiermee ga jij dus aan de slag. Uiteraard word je hierbij begeleid door ervaren collega’s.

Bij werkprocessen moet je denken aan het ontwerpen en ontwikkelen van een App tbv het onboarding proces van nieuwe medewerkers, of een App voor het aanvragen van trainingen uit onze ITPG Academy. En zo zijn er nog tal van processen te bedenken waarbij de inzet van Apps en/of PowerBI dashboards toegevoegde waarde kunnen bieden.

Wij bieden:
Binnen ITPG hechten we veel waarde aan persoonlijke aandacht en ontwikkeling en vinden we een persoonlijke sfeer erg belangrijk. De drie kernwaarden van ons bedrijf zijn: kennis, verbinding en plezier. Dit voel je direct als je bij ons aan de slag gaat. Met een team van 30 bevlogen collega’s ga je voor de best passende oplossing. Maar vooral ook voor een plezierige weg daar naartoe met persoonlijke aandacht voor jou.

Meer informatie
https://www.it-pg.nl