CISIS

Wij zijn CISIS, het consultancy bedrijf met veel kennis van goede doelen, processen, organisaties en systemen. Wij zijn marktleider in de Goede Doelen sector. Onze missie als bedrijf is, onze klanten en daarmee de wereld een beetje beter maken.

Hier dragen onze Salesforce applicaties volop aan bij: Converse, CollecteKracht en VEA (Volunteer Engagement Applicatie). Deze applicaties ondersteunen de primaire, cruciale processen en zijn dé markt-standaard voor goede doelen en vrijwilligersorganisaties die werken met Salesforce.

Wij zoeken
Een collega developer met vergaande interesse in het programmeren in APEX en een brede passie voor informatica.

Andere kwaliteiten en eigenschappen die jij meebrengt zijn:

  • Ervaring met verschillende projectmanagement methodieken
  • Minimaal HBO+ werk en denkniveau
  • Goede beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal (in woord en in geschrifte)
  • Idealiter breng je ervaring mee in diverse ontwikkelmethoden en programmeertalen (Javascript, SQL, APEX en/of Java).

Wij bieden
Kom werken bij een organisatie die ertoe doet! Ons werk heeft grote maatschappelijke relevantie. Samen kunnen we het verschil maken.

Daarnaast mag je van ons verwachten:

  • De mogelijkheid om te werken in een klein, collegiaal en professioneel team.
  • Een marktconform salaris met bijpassende secundaire arbeidsvoorwaarden (waaronder een tantièmeregeling, 26 vakantiedagen, een goede onkostenvergoeding en een ruim opleidingsbudget).
  • De gelegenheid om hybride te werken qua locatie en flexibiliteit in jouw werktijden.
  • Doorontwikkelings- en verbredingsmogelijkheden binnen onze groeiende organisatie.

CISIS

SonicBee

Als IAM-specialist maken wij bedrijven slimmer, wendbaarder en veiliger door innovatieve advies- en managementdiensten. Dit doen we vanuit een breder bedrijfsperspectief dan alleen cybersecurity en realiseren daardoor toegang van identiteiten tot data op een toekomstbestendige manier. Elk traject begint met een diepgaand begrip van de bedrijfsambities van onze klanten wat onze topteams vervolgens vertalen naar de beste oplossingen en dienstverlening. We zijn met onze adviesdiensten volledig onafhankelijk, de kracht van onze managed diensten is gebaseerd op Open Source-producten en ons exclusieve partnerschap met NEXIS.

Wij zoeken

Sinds 2020 zijn we gegroeid tot snel opkomende startup met inmiddels 25 waanzinnige collega’s. Van topexperts tot business en IT-consultants, van sales supersterren tot IAM-architecten en developers. We zijn trots dat bedrijven ons steeds beter vinden, want daarmee neemt de vraag naar onze dienstverlening toe. We verwelkomen nieuw talent graag om samen met ons verder te bouwen. Complementaire teams zijn de kern van ons bedrijf en we geloven enorm in nieuwsgierigheid, klantgerichtheid en groot lerend vermogen. Zijn dit natuurlijke kwaliteiten voor jou? Let’s connect!

Wij bieden

SonicBee startte tijdens covid, waardoor remote en hybride werken in ons DNA zit en heb je bij SonicBee de vrijheid om je werk(plaats) in te richten zoals dat voor jou het beste werkt. Bij ons vind je, zoals Edgar, technisch consultant bij SonicBee, zegt: “een jong, leuk, dynamisch bedrijf. Met leuke collega’s, waar veel te doen is waardoor mijn inbreng ook serieus wordt genomen. Ik kan daardoor echt helpen met bouwen aan het bedrijf.” Bekijk deze video voor zijn volledige verhaal: SonicBee op LinkedIn

Home – SonicBee


NPO

De Nederlandse Publieke Omroep is al ruim 70 jaar een begrip in Nederland. Verschillende generaties zijn opgegroeid met het media-aanbod op onze lineaire televisie- en radiokanalen. Jij waarschijnlijk ook. Maar wist je dat wij continu bezig zijn met innovatie en verdere digitalisering van onze aanbodkanalen? Zo bouwen we op dit moment een geheel nieuwe state of the art NPO Start app. Maar we doen veel meer. Check www.werkenbijnpo.nl of www.overnpo.nl voor meer informatie.

Wij zoeken
Wij zoeken enthousiaste mensen die het leuk vinden om iets te bouwen waarbij ze direct resultaat zien en wat, als we het goed doen, het leven van heeeeel veel mensen beter/makkelijker/aangenamer maakt.
We zijn een team waarbij we allemaal verantwoordelijk zijn voor wat we bouwen en alle code wordt dan ook door meerdere ogen bekeken zodat we elkaar kunnen helpen en uitdagen om steeds betere dingen te maken. En er is genoeg diversiteit, want alleen al binnen het Android-team zijn we momenteel verantwoordelijk voor een app voor mobiele apparaten, een app voor AndroidTV, een Backend For Frontend en een library voor het afspelen van video content die voor alle omroepen bruikbaar moet zijn.

Wij bieden

• Bij NPO hanteren wij een 36-urige werkweek met flexibele werktijden. Hybride en 4×9 uur werken is mogelijk;
• Je ontvangt een vaste eindejaarsuitkering van 6% over het jaarsalaris;
• Je krijgt 200 vakantie-uren;
• Wij hebben een NPO Academy zodat je jezelf verder kunt ontwikkelen;
De NPO heeft een publieke taak: van waarde zijn voor elk individu én voor de samenleving als geheel. De behoeften van ons publiek, met al zijn achtergronden en opvattingen, zijn daarbij leidend. Dat willen we ook weerspiegelen in de personeelsbezetting van onze organisatie. Wij geloven in een inclusieve organisatie, die de kracht van diversiteit gebruikt om tot nog betere resultaten te komen. Want juist doordat we van elkaar verschillen, kunnen we tot nieuwe inzichten en betere oplossingen komen. En dat is precies waar wij als NPO naar op zoek zijn. We zijn benieuwd wie jij bent en welke kwaliteiten en ervaring jij meebrengt. Onze vacatures staan daarom open voor iedereen.

Over NPO – Over NPO

UvA / HvA

De dienst ICT Services (ICTS) levert innovatieve en betrouwbare ICT-diensten aan 90.000 studenten en 10.000 medewerkers van de Universiteit van Amsterdam (UvA) en de Hogeschool van Amsterdam (HvA). Bij ICTS werken circa 300 medewerkers. Het SAP Expertise Centrum is een afdeling van ICTS. Er werken ruim 35 medewerkers verdeeld over 5 scrumteams: SAP Financiën, SAP HCM, UvAdata, HvAdata en Basis. We maken gebruik van SAP ECC, SAP BI, SAP PO en SAP Fiori. We zijn vooruitstrevend in het gebruik van de nieuwste  SAP-technologieën.

Wij zoeken

Wij zoeken SAP Basis beheerder en SAP BI-beheerders (UvA/HvA). Het gaat hier om een uitdagende functies in een interessante omgeving waarbij je de ruimte krijgt om SAP kennis en kunde door te ontwikkelen. Als SAP Basis beheerder beheer en ontwikkel je het SAP applicatielandschap. Als SAP BI-beheerder ben je verantwoordelijk voor beheer en (door) ontwikkelen van het BI landschap van de HvA of de UvA. Denk hierbij aan een migratie naar BW/4HANA en de migratie van de bron SAP naar S/4.

Wij bieden

Werken voor het SAP team voor de grootste universiteit en hogeschool van Nederland. Je komt te werken in een enthousiast en gedreven team dat openstaat voor nieuwe collega’s en in een functie waarbij initiatief en input gewaardeerd worden. Je krijgt een tijdelijk dienstverband voor 32-38 uur p/w bij UvA of HvA voor de periode van één jaar in schaal 9 (max. 4257,- bruto p/m). Na dat jaar gaan we in gesprek over een vast dienstverband. We hebben uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder uitstekende studie- en ontwikkelingsmogelijkheden.

Meer informatie

Werken in de ICT | LinkedIn

Werken bij de HvA, waar anders – HvA

Werken bij de Universiteit van Amsterdam – Universiteit van Amsterdam (uva.nl)

Wassching

Wassching is a group of Business Consultants passionate about complex end-to-end digital transformations across various industries including banking, telecommunications, insurance, and supply chain. We combine consulting, technology and innovative thinking to help our clients be outstanding, revolutionary and ready for the future. By leveraging real-time data with AI we are able to make positive impact to the businesses we work with.

Areas we focus on in healthcare:
• Making healthcare accessible – currently half of the global population lacks proper access to healthcare
• Improving response to health warnings – Western societies spend between 10-20% of their GDP on healthcare
• Decreasing fragmentation
• Proliferation of data silos and IT complexity

Areas we focus on in Supply Chain and Manufacturing:
• Reducing Carbon emission
• Reducing (food) waste

Other areas we are currently working on:
• Improving customer experience for a Belgium based telco firm
• Improving workforce planning for one the largest temporary staff agencies globally

Yes, these are very high ambitions for our small team but we believe we can make an impact through strong partnerships, working with the right technologies and building a strong team of ambitious teamplayers.

We are looking for:

If you want to take a front-row seat while we build our brand together and continue to innovate, we will likely have a great challenge for you. Whether you are more passionate about strategy, experience, technology or the operational side of our clients, curiosity, and the desire to make an impact is what drives us all as a team.

If you like to build great experiences and want to participate in projects with next-generation solutions and want to challenge us in our direction and how to achieve our ambitions, we would love to have a conversation with you.

We offer:

An awesome place with unique talent where you can continue to grow and develop. Where you can put your talent and knowhow into practice in designing and building solutions that make an impact.

Employment with a competitive salary, travel and personal expenses and a personal development plan helping you achieve your professional and personal development goals.

In case you have a preference to work freelance or have an idea to start your own initiative which is aligned to sustainable goals we would be happy to discover the possibilities.

Wassching – Digital Consulting

Xillio

Xillio is the market leader in providing complex and high-profile content migration projects. Xillio is recognized and celebrated as a leader by partners, customers, and analysts worldwide. Xillio provides innovative services and software to support her customers’ digital transformations and help customers make the most out of their platform investments.

We are looking for

The technical migration engineers are the heart of our company. They ensure a smooth ride for our customers in transforming content between systems, taking out the headache of the transition, and applying their skills and expertise to deal with any challenge. As a Xillio migration engineer, you will work as part of a team to analyze, design, configure, build and test content migrations using our in-house developed software.

Are you our ideal candidate?

For you to thrive and shine as a technical migration engineer, you relate to the following traits:

  • You are living in the Netherlands and hold the necessary work permit
  • Completed beta or technical education.
  • Have experience with and a passion for scripting, ideally with JavaScript / NodeJS.
  • Proficiency with database technologies such as SQL, MySQL, and MongoDB.
  • Experience in supporting REST APIs.
  • Any experience with or knowledge of one or more content management solutions is a plus (Microsoft 365 (SharePoint), Alfresco, Documentum, OpenText Content Server, Livelink, FileNet, etc.).
  • Knowledge of the Microsoft solution stack is a plus.
  • You are a communicative, curious, customer-focused, and solutions-driven person who loves data technology and information management.
  • It is nice to have previous experience as a Professional Services Consultant, preferably in content and data management / ETL.
  • Fluency in English (verbal and written) is required, and fluency in Dutch is a plus.

We pride ourselves on our core values of Passion, Agility, Team Spirit, Openness, and Integrity. Every one of our employees brings their qualities and drive, making Xillio a unique and great place to work and to develop yourself.

As a global employer, Xillio believes our success depends on diversity, inclusion, and mutual respect among our team members. We want to bring the best to our customers and recruit, develop and retain the most hardworking people from a diverse candidate pool. We are committed to making all employment decisions based on business need, merit, capability, and equality of opportunity, regardless of cultural background, religion, or gender.

Location

Xillio actively supports Hybrid working – either plan quality time with your colleagues in our villa located in the beautiful woods of Hilversum, or work from home facilitated with the latest equipment, and occasionally at customers’ locations. We also offer a tailored mobility plan

More information

Job Opening: Technical Migration Engineer at Xillio

Culture of Xillio

MyCubes

MyCubes is een klein informeel bedrijf gevestigd in Amsterdam met een internationaal karakter. Wij zijn een Java / Javascript georiënteerd ontwikkelbedrijf met de focus op proces optimalisatie. We hebben ons eigen product FormsEngine.io ontwikkeld en zijn gecertificeerd partner van Camunda (tool voor workflow- en beslissingsautomatisering). We werken nauw samen met onze ontwikkeling team in Oekraïne en we hebben een mooie portefeuille van Enterprise-klanten.

Wij zoeken
Wij zoeken iemand met goede communicatieve vaardigheden, affiniteit met IT en niet bang is om te helpen waar nodig zijn. Als Junior projectmanager/adviseur werk je nauw samen met onze opdrachtgevers, maar ook met onze interne ontwikkelteams.

Verantwoordelijkheden
• Verzamelen van business requirements bij de klant
• Vertalen van deze eisen naar werkpakketten voor het ontwikkelteam
• Aansturen/ondersteunen van het ontwikkelteam

Vereisten (must have)
• Sterke communicatievaardigheden
• Gevorderde spreek-/schrijfvaardigheid in de Engelse en Nederlandse taal
• Proactieve probleemoplosser die open staat om te leren

Wij bieden
• Een informele werksfeer met vriendelijke, leuke en ondersteunende collega’s
• Projecten bij internationaal georiënteerde zakelijke klanten
• 25 vakantiedagen
• Flexibele werkuren
• Thuiswerken wordt ondersteund
• Laptop en mobiele telefoon
• De mogelijkheid om cursussen, congressen en trainingen te volgen.
• Markt conform salaris.

Infi

In ons kantoor kom je thuis als je, net als wij, warmloopt voor het ontwikkelen van mooie software en slimme oplossingen. Dit doen we dagelijks in hechte agile teams. We werken voor snelgroeiende klanten die 100% draaien op techniek die wij voor hen bouwen. Daarop selecteren wij onze opdrachtgevers: IT moet in de kern van hun organisatie zitten. Zo zorgen wij ervoor dat elke regel code die wij tikken ook écht verschil maakt. En dat voelt goed. Past dat bij je? Dat is een goed begin.

Wij zoeken

Je gaat als developer binnen onze jonge vestiging in Amsterdam werken, bijvoorbeeld aan de doorontwikkeling van een volledig door ons gebouwd systeem. Of je werkt mee aan systemen die we voor onze nieuwe klanten bouwen. Bij deze projecten zetten we je voor front- én back-end in: veel variatie dus. Op de backend werken we bijvoorbeeld met .NET Core, in PHP met een modern framework of met NodeJs (vaak met Typescript). Aan de frontend werken we momenteel vaak met Vue, maar ook React en Angular.

Wij bieden

Je krijgt bij ons veel vrijheid – en dus verantwoordelijkheid – om je rol in te vullen zoals jij denkt dat goed is. Op één voorwaarde: dat je actief bezig blijft jezelf te ontwikkelen! Je bent omringd door slimme, ervaren developers die je graag helpen, er worden leergangen, dojo’s en meet-ups georganiseerd en er is een ruim opleidingsbudget. Top-notch-hardware en goede arbeidsvoorwaarden bieden we natuurlijk ook.

Werken bij Infi

KPN

Als marktleider in Nederland zetten we alles op alles om iedereen in Nederland te verbinden met een duurzame toekomst. We werken met passie aan toekomstbestendige netwerken en diensten. We dragen bij aan digitalisering van de zorg, komen met slimme IoT oplossingen en zijn met trots de grootste dienstverlener in Nederland op het gebied van online veiligheid.

Wij zoeken

Bij ons kan je op veel verschillende plekken aan de slag. Laat zien waar je goed in bent en kom samenwerken met gezellige collega’s én eersteklas vakmensen. KPN biedt alle soorten Cyber Security rollen die je maar kunt bedenken. Denk aan pentester, risicoanalist, ethical hacker en security engineer. Dit bij KPN Security voor onze externe klanten of bij onze eigen CISO-organisatie ter bescherming van KPN zelf. Voor ieder wat wils! En wil je meewerken aan de digitale veiligheid van Nederland? Dan is een baan bij KPN echt iets voor jou.

Wij bieden

Naast een fantastische kans om veel te leren en binnen KPN Security werkervaring op te doen, uiteraard het volgende:

•            Een 37-urige werkweek.

•            Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;

•            Mobiele telefoon en laptop;

•            Deelname aan het nieuwe werken (werken waar en wanneer je wilt);

•            Toeslag van 10,5% van je bruto maandsalaris;

•            50% korting op KPN-producten en -diensten;

•            Reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer;

•            Uitstekend onderscheidende pensioenvoorwaarden;

•             Optimale doorgroei- en opleidingsmogelijkheden en een persoonlijk opleidingsbudget van €1.500.

Werken bij KPN – Het netwerk van Nederland

DICTU

DICTU is een van de grootste ICT-dienstverleners binnen de Rijksoverheid en maakt deel uit van het ministerie van Economische Zaken en Klimaat. De vestigingsplaatsen zijn Den Haag, Assen en Zwolle. Zo’n 1200 enthousiaste en gedreven medewerkers werken dagelijks hard aan DICTU-producten die onze klanten naar tevredenheid afnemen. Onze medewerkers weten wat er speelt in de samenleving, werken klant- en resultaatgericht en zijn teamspelers.

DICTU legt zich toe op het ontwikkelen en beheren van systemen en applicaties, het beheren van datacenters en de dienstverlening voor ruim 13.000 werkplekken en 12.000 mobiele apparaten. We doen dit nu hoofdzakelijk voor het ministerie van Economische Zaken en Klimaat. DICTU verricht echter steeds vaker rijksbreed ICT-taken.

Wij zoeken

Nieuwe medewerkers met de juiste mindset die vooral de wil hebben om continu te leren en zich te blijven ontwikkelen. DICTU beschikt over specialistische kennis van ICT-systemen op het terrein van: inspecties, subsidies, digitale dienstverlening, geografische informatiesystemen (GIS), registers en e-Business Suite. Je kan bijvoorbeeld als nieuwe medewerker bijdragen aan het ontwikkelen, testen, voorbereiden en uitvoeren van onze container platform dienst. Dit doe je op basis van de (onderhouds)wensen van klanten: de softwarevoortbrengingsteams van de Dienst ICT Uitvoering.

Er zijn ook andere mogelijkheden waar je kan gaan werken en wat tot je werkpakket hoort verschilt per afdeling. Wat altijd voorop staat is dat je goede begeleiding vanuit DICTU krijgt en er maatschappelijk toe doet. Kom naar een van onze medewerkers om daar meer over te weten te komen.

Wij bieden

Kansen om je te (blijven)ontwikkelen binnen een van de vele teams van DICTU. In eerste instantie een tijdelijke aanstelling met goede arbeidsvoorwaarden en uitzicht op een vast contract.

Meer informatie

make it work collega aan het woord

DICTU Magazine

https://www.dictu.nl/