Umbrio

Davinsi Labs en UMBRiO bundelen hun krachten onder het nieuwe credo: ‘The art of data-driven decisions’. Beide bedrijven hebben jarenlange ervaring in cybersecurity en intelligence-oplossingen. Bij UMBRiO staat ons team centraal. We geloven in hun talent, inzet en de waarde die ze toevoegen aan ons bedrijf en onze klanten. Dankzij hun toewijding en passie leveren we het hoogste niveau van expertise aan onze klanten en streven we er elke dag naar de ideale partner te zijn voor organisaties die data willen omzetten in waarde.

Wij zoeken:

We zijn op zoek naar enthousiaste en leergierige Data engineers en Data analisten. Je komt terecht in een jonge omgeving met veel dynamiek.
Wij werken met Splunk dus je moet ook bereid zijn om na het omscholingstraject nog een keer in de boeken te gaan om Splunk certificeringen te halen.

Wij bieden

Een superleuk omgeving om in te werken. Hybride werken waarbij 2 a 3 x per week op locatie of klant.  Doorgroeimogelijkheden in het vak. Een passend salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Meer informatie:

Justitiële ICT Organisatie

De Justitiële ICT Organisatie is de ICT-dienstverlener voor het gehele ministerie van Justitie en Veiligheid. Door onze inspanningen kunnen vele rijkscollega’s hun werk makkelijk en efficiënt doen. Wij zorgen voor de juiste hard- en software op werkplekken, overal in Nederland, in de vorm van op maat gemaakte apps, systemen en applicaties. Wij ontwikkelen veilige cloud-omgevingen, waardoor onze collega’s overal kunnen werken: op een werkplek, thuis en onderweg. En altijd veilig.

Wij zoeken:

Iemand die wil leren. Per functie zijn er weer andere competenties. Omdat ruim 80% van onze vacatures IT zijn is een IT-opleiding wel gewenst.

Wij bieden

Wij bieden een werkomgeving met veel mogelijkheden voor groei en ontwikkeling. Ongeveer 50% van onze vacatures wordt ingevuld door interne doorstroom, wat laat zien dat we investeren in de ontwikkeling van onze medewerkers. Via de JIO Academy zijn diverse trainingen en opleidingsmogelijkheden beschikbaar. Daarnaast heerst er een informele werkcultuur waarin samenwerking en persoonlijke groei centraal staan. We vallen onder de CAO Rijk, wat betekent dat onze medewerkers profiteren van goede arbeidsvoorwaarden, waaronder het Individueel Keuzebudget (IKB) en de mogelijkheid om 4×9 te werken.

Meer informatie:

www.justitieleictorganisatie.nl/werken-bij-de-justitiele-ict-organisatie

IG&H

IG&H transformeert toonaangevende bedrijven in de gezondheidszorg, retail en financiële sectoren. Samen met onze technologiepartners helpen we onze klanten vooruit en relevant te blijven. Met inzichtelijk advies, ontwerp en digitale platforms. Onze resultaten komen voort uit het succesvol afstemmen van mensen, bedrijfsvoering en technologie. IG&H bestaat nu ruim 35 jaar en groeit hard!

Wij zoeken:

Heb jij een passie voor IT en wil je bijdragen aan het transformeren van de verzekeringsbranche?  

Wij zijn op zoek naar een Junior Novulo ontwikkelaar met bewezen kennisbasis van IT, die graag wil leren en zich wil ontwikkelen. Werkervaring in de branche is een zeer grote pré! Als onderdeel van ons Insurance Solution team help je mee aan het van innovatieve verzekeringsoplossingen met behulp van onder andere Novulo, een composable lowcode platform. Dit platform stelt ons in staat om de bedrijfsprocessen van onze klanten te automatiseren, te ontsluiten via API’s en te digitaliseren. Je krijgt training van onze Novulo experts en gaat samen met jouw collega’s de ontwikkel reis aan!

Wij bieden

  • Werken bij een Great Place to Work met een prettige sfeer en enthousiaste collega’s die je ondersteunen;
  • Geweldige kans om een actieve bijdrage te leveren aan de verdere (internationale) groei van de organisatie;
  • Goed salaris en arbeidsvoorwaarden;
  • Bedrijfsauto / goede mobiliteitsregeling;
  • 25 vakantiedagen met de mogelijkheid dagen bij te kopen;
  • De mogelijkheid om na 3 jaar dienstverband een sabbatical te nemen;
  • IG&H faciliteert een Healthy Human programma, waarbij je begeleiding krijgt bij alle aanpassingen in het leven, zoals het krijgen van een kind of het zorgen voor een ziek familielid.

Meer informatie:

https://www.igh.com/nl

Sociale Verzekerings bank

Van kinderbijslag tot AOW-pensioen: wij betalen namens de overheid de volksverzekeringen uit. Elk jaar gaat het om 50 miljard euro die we overmaken aan zo’n 5,7 miljoen klanten. Op tijd, eerlijk en efficiënt. Vanaf 11 locaties maken we ons sterk voor de beste dienstverlening aan onze klanten. Dit doen we met zo’n 4.000 betrokken en kundige collega’s. De teams vullen elkaar aan en maken zo samen het verschil. Een baan bij de SVB biedt kansen voor denkers en doeners met initiatief.

Wij zoeken:

Bij de SVB zoeken we gedreven collega’s die maatschappelijke impact willen maken met IT. Samen ontwikkelen en beheren we systemen die bijdragen aan een betrouwbare uitvoering van sociale regelingen voor miljoenen Nederlanders. Bij ons krijg je volop kansen om te leren en jezelf te ontwikkelen in een innovatieve omgeving, waar jouw frisse blik en enthousiasme welkom zijn. IT is bij ons niet alleen techniek, maar een middel om een verschil te maken voor de samenleving.

Wij bieden

Wij bieden jou een vliegende start in IT met persoonlijke begeleiding, uitdagende projecten en volop kansen om te groeien. Bij de SVB werk je in een informele, inspirerende omgeving waar jouw ontwikkeling centraal staat. Met ons leer je niet alleen het vak, maar draag je ook direct bij aan maatschappelijke impact.

Meer informatie:

Werken voor Nederland | Vacatures | Werken bij de SVB

PGGM

PGGM is een Nederlandse pensioenuitvoeringsorganisatie, opgericht in 1969, die pensioenfondsen ondersteunt met administratieve diensten, vermogensbeheer en advisering. Met een beheerd vermogen van honderden miljarden euro’s behoort PGGM tot de grootste vermogensbeheerders van Nederland. De organisatie is met name bekend als uitvoerder van het pensioenfonds voor de zorg- en welzijnssector (PFZW). PGGM streeft naar duurzame en verantwoorde beleggingen en richt zich op het creëren van een toekomstbestendige financiële zekerheid voor haar deelnemers. Het hoofdkantoor is gevestigd in Zeist.

Wij zoeken
DevOps Engineers – De .NET Engineer bij PGGM ontwikkelt en onderhoudt complexe softwareoplossingen voor pensioenadministratie en vermogensbeheer. Ze werken nauw samen met multidisciplinaire teams, implementeren nieuwe technologieën en waarborgen de stabiliteit en veiligheid van kritieke systemen in een dynamische, op duurzaamheid gerichte omgeving.

Wij bieden
Bij PGGM krijg je de kans om te groeien in een werkomgeving die niet alleen groen is, maar ook vol zit met mogelijkheden om je vaardigheden te verbeteren en je carrière naar een hoger niveau te tillen. Jij mag rekenen op:

  • Een bruto maandsalaris tussen € 2800,- en € 3400,- o.b.v. 36 uur, afhankelijk van je kennis en ervaring;
  • Een 36-urige werkweek met flexibele werktijden;
  • Een goede pensioenregeling als deelnemer van pensioenfonds PFZW (71% betaald door PGGM, 29% door werknemer);
  • Jaarlijks Fit for the Future budget van €300,- welke je kan inzetten voor het verbeteren van de mentale, fysieke of financiële fitheid;

Meer informatie
Vincent Uitendaal : vincent.uitendaal@pggm.nl
https://www.pggm.nl

Locatie
Noordweg Noord 150
3704 JG Zeist

Sopra Steria

Sopra Steria (voorheen Ordina) is jouw digitale businesspartner. Wij combineren hoogwaardige technologie en menselijke creativiteit om onze klanten helpen te versnellen. Wij zijn gespecialiseerd in het bouwen van slimme toepassingen en het introduceren van nieuwe digitale diensten, die je als organisatie nodig hebt om voorop te blijven lopen. Hiervoor werken we met multidisciplinaire high performance teams (HPT’s). Dankzij hun voorbereiding helpen deze teams klanten snel en zelfstandig met hun digitale vraagstuk. Onze professionals zijn getraind in professionele en persoonlijke vaardigheden. Werken bij Sopra Steria betekent dat je nooit uitgegroeid bent.

Wij zoeken
Software engineers (JAVA, full-stack) in alle soorten en maten. Beginnend of ervaren, mensen met ambitie, die zichzelf zijn in onze inclusieve organisatie, met eigen talent en vaardigheden die ze willen uitbreiden, die houden van creatief en innovatief, die willen groeien en elke dag het beste uit zichzelf willen halen. Wil je het meeste maken van je mogelijkheden? Bij Sopra Steria zit je goed!  

Wij bieden
Bij Sopra Steria kom je in een dynamisch team met een professioneel werkklimaat en een informele sfeer. We hebben flexibele werktijden, de mogelijkheid om vanuit huis te werken, je krijgt een laptop, telefoon en mobiliteitsbudget op maat, minimaal 20 vakantiedagen, en een flexibiliteitsbudget dat je naar eigen inzicht kan besteden. Maar dat is niet alles! Vanuit diverse community’s worden sessies en socials georganiseerd, van kennisdeling en deep-dives in code tot inspirerende sessies over de toekomst van de technologie. Ook sociale activiteiten staan regelmatig op het programma.

Meer informatie
https://www.ordina.com/jobs/java-software-engineer-developer-nl

Branche
We werken vanuit vier invalshoeken: digitale acceleratie, data-driven, business platforms en cloud, en cybersecurity en compliance voor klanten in de sectoren Overheid, Financiële markt, Industrie.

Locatie
Ringwade 1
3439 LM Nieuwegein
Postbus 7101 3430 JC Nieuwegein
info@ordina.nl
030-6637000

Logius

Bij de naam Logius gaat waarschijnlijk niet meteen belletje rinkelen. Maar bij DiGiD en MijnOverheid weet je genoeg. Met deze en vele andere diensten en producten helpt Logius de overheid, bedrijven en mensen om snel en eenvoudig te communiceren.

Sinds 2022 is KOOP (Kenniscentrum Officiële Overheidspublicaties) onderdeel van agentschap Logius. KOOP is de digitale uitgever van de overheid en de drijvende kracht achter de grootste portalen met overheidsinformatie op het gebied van wet- en regelgeving voor burgers, bedrijven en (de)centrale overheden. KOOP ondersteunt alle overheidsorganisaties in Nederland om elke dag informatie zoals wet- en regelgeving, parlementaire stukken, vergunningen en internationale verdragen te publiceren.

Kom werken bij Logius, in het hart van de digitale overheid.

Wij zoeken

Kom impact maken bij de Rijksoverheid. We zijn op zoek naar enthousiaste en nieuwsgierige junior Software Engineers die willen werken in de rol van startend DevOps Engineer. Je gaat dan bijvoorbeeld werken aan doorontwikkeling van onze portalen om nieuwe functionaliteit toe te voegen (en vooraf) te testen!), of back-end koppelingen en API’s te realiseren, of de UX te verbeteren. Maar ook in het onderhouden van de portalen en de achterliggende systemen kun jij een cruciale rol spelen

Wij bieden

Na het afronden van je opleiding krijg je een jaarcontract en daarna wordt dit omgezet naar onbepaalde tijd. Ons salaris is marktconform. Naast het salaris ontvang je ook een Individueel Keuzebudget (IKB). Het IKB bestaat uit geld (16,50% van je bruto jaarsalaris) en tijd. Met het IKB maak je keuzes die bij jou passen. Je kunt dit bijvoorbeeld maandelijks laten uitkeren of je laat het budget omzetten naar verlof.

Meer informatie

Neem contact op met Eefje Klaassen. Ze is bereikbaar op eefje.klaassen@logius.nl en/of

Albert van Ruitenburg, via: albert.ruitenburg@koop.overheid.nl.

Locatie
Den Haag

 

NPO

De Nederlandse Publieke Omroep is al ruim 70 jaar een begrip in Nederland. Verschillende generaties zijn opgegroeid met het media-aanbod op onze lineaire televisie- en radiokanalen. Jij waarschijnlijk ook. Maar wist je dat wij continu bezig zijn met innovatie en verdere digitalisering van onze aanbodkanalen? Zo bouwen we op dit moment een geheel nieuwe state of the art NPO Start app. Maar we doen veel meer. Check www.werkenbijnpo.nl of www.overnpo.nl voor meer informatie.

Wij zoeken
Wij zoeken enthousiaste mensen die het leuk vinden om iets te bouwen waarbij ze direct resultaat zien en wat, als we het goed doen, het leven van heeeeel veel mensen beter/makkelijker/aangenamer maakt.
We zijn een team waarbij we allemaal verantwoordelijk zijn voor wat we bouwen en alle code wordt dan ook door meerdere ogen bekeken zodat we elkaar kunnen helpen en uitdagen om steeds betere dingen te maken. En er is genoeg diversiteit, want alleen al binnen het Android-team zijn we momenteel verantwoordelijk voor een app voor mobiele apparaten, een app voor AndroidTV, een Backend For Frontend en een library voor het afspelen van video content die voor alle omroepen bruikbaar moet zijn.

Wij bieden

• Bij NPO hanteren wij een 36-urige werkweek met flexibele werktijden. Hybride en 4×9 uur werken is mogelijk;
• Je ontvangt een vaste eindejaarsuitkering van 6% over het jaarsalaris;
• Je krijgt 200 vakantie-uren;
• Wij hebben een NPO Academy zodat je jezelf verder kunt ontwikkelen;
De NPO heeft een publieke taak: van waarde zijn voor elk individu én voor de samenleving als geheel. De behoeften van ons publiek, met al zijn achtergronden en opvattingen, zijn daarbij leidend. Dat willen we ook weerspiegelen in de personeelsbezetting van onze organisatie. Wij geloven in een inclusieve organisatie, die de kracht van diversiteit gebruikt om tot nog betere resultaten te komen. Want juist doordat we van elkaar verschillen, kunnen we tot nieuwe inzichten en betere oplossingen komen. En dat is precies waar wij als NPO naar op zoek zijn. We zijn benieuwd wie jij bent en welke kwaliteiten en ervaring jij meebrengt. Onze vacatures staan daarom open voor iedereen.

Over NPO – Over NPO

UvA / HvA

De dienst ICT Services (ICTS) levert innovatieve en betrouwbare ICT-diensten aan 90.000 studenten en 10.000 medewerkers van de Universiteit van Amsterdam (UvA) en de Hogeschool van Amsterdam (HvA). Bij ICTS werken circa 300 medewerkers. Het SAP Expertise Centrum is een afdeling van ICTS. Er werken ruim 35 medewerkers verdeeld over 5 scrumteams: SAP Financiën, SAP HCM, UvAdata, HvAdata en Basis. We maken gebruik van SAP ECC, SAP BI, SAP PO en SAP Fiori. We zijn vooruitstrevend in het gebruik van de nieuwste  SAP-technologieën.

Wij zoeken

Wij zoeken SAP Basis beheerder en SAP BI-beheerders (UvA/HvA). Het gaat hier om een uitdagende functies in een interessante omgeving waarbij je de ruimte krijgt om SAP kennis en kunde door te ontwikkelen. Als SAP Basis beheerder beheer en ontwikkel je het SAP applicatielandschap. Als SAP BI-beheerder ben je verantwoordelijk voor beheer en (door) ontwikkelen van het BI landschap van de HvA of de UvA. Denk hierbij aan een migratie naar BW/4HANA en de migratie van de bron SAP naar S/4.

Wij bieden

Werken voor het SAP team voor de grootste universiteit en hogeschool van Nederland. Je komt te werken in een enthousiast en gedreven team dat openstaat voor nieuwe collega’s en in een functie waarbij initiatief en input gewaardeerd worden. Je krijgt een tijdelijk dienstverband voor 32-38 uur p/w bij UvA of HvA voor de periode van één jaar in schaal 9 (max. 4257,- bruto p/m). Na dat jaar gaan we in gesprek over een vast dienstverband. We hebben uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder uitstekende studie- en ontwikkelingsmogelijkheden.

Meer informatie

Werken in de ICT | LinkedIn

Werken bij de HvA, waar anders – HvA

Werken bij de Universiteit van Amsterdam – Universiteit van Amsterdam (uva.nl)

KPN

Als marktleider in Nederland zetten we alles op alles om iedereen in Nederland te verbinden met een duurzame toekomst. We werken met passie aan toekomstbestendige netwerken en diensten. We dragen bij aan digitalisering van de zorg, komen met slimme IoT oplossingen en zijn met trots de grootste dienstverlener in Nederland op het gebied van online veiligheid.

Wij zoeken

Bij ons kan je op veel verschillende plekken aan de slag. Laat zien waar je goed in bent en kom samenwerken met gezellige collega’s én eersteklas vakmensen. KPN biedt alle soorten Cyber Security rollen die je maar kunt bedenken. Denk aan pentester, risicoanalist, ethical hacker en security engineer. Dit bij KPN Security voor onze externe klanten of bij onze eigen CISO-organisatie ter bescherming van KPN zelf. Voor ieder wat wils! En wil je meewerken aan de digitale veiligheid van Nederland? Dan is een baan bij KPN echt iets voor jou.

Wij bieden

Naast een fantastische kans om veel te leren en binnen KPN Security werkervaring op te doen, uiteraard het volgende:

•            Een 37-urige werkweek.

•            Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;

•            Mobiele telefoon en laptop;

•            Deelname aan het nieuwe werken (werken waar en wanneer je wilt);

•            Toeslag van 10,5% van je bruto maandsalaris;

•            50% korting op KPN-producten en -diensten;

•            Reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer;

•            Uitstekend onderscheidende pensioenvoorwaarden;

•             Optimale doorgroei- en opleidingsmogelijkheden en een persoonlijk opleidingsbudget van €1.500.

Werken bij KPN – Het netwerk van Nederland