PGGM

PGGM is een Nederlandse pensioenuitvoeringsorganisatie, opgericht in 1969, die pensioenfondsen ondersteunt met administratieve diensten, vermogensbeheer en advisering. Met een beheerd vermogen van honderden miljarden euro’s behoort PGGM tot de grootste vermogensbeheerders van Nederland. De organisatie is met name bekend als uitvoerder van het pensioenfonds voor de zorg- en welzijnssector (PFZW). PGGM streeft naar duurzame en verantwoorde beleggingen en richt zich op het creëren van een toekomstbestendige financiële zekerheid voor haar deelnemers. Het hoofdkantoor is gevestigd in Zeist.

Wij zoeken
DevOps Engineers – De .NET Engineer bij PGGM ontwikkelt en onderhoudt complexe softwareoplossingen voor pensioenadministratie en vermogensbeheer. Ze werken nauw samen met multidisciplinaire teams, implementeren nieuwe technologieën en waarborgen de stabiliteit en veiligheid van kritieke systemen in een dynamische, op duurzaamheid gerichte omgeving.

Wij bieden
Bij PGGM krijg je de kans om te groeien in een werkomgeving die niet alleen groen is, maar ook vol zit met mogelijkheden om je vaardigheden te verbeteren en je carrière naar een hoger niveau te tillen. Jij mag rekenen op:

  • Een bruto maandsalaris tussen € 2800,- en € 3400,- o.b.v. 36 uur, afhankelijk van je kennis en ervaring;
  • Een 36-urige werkweek met flexibele werktijden;
  • Een goede pensioenregeling als deelnemer van pensioenfonds PFZW (71% betaald door PGGM, 29% door werknemer);
  • Jaarlijks Fit for the Future budget van €300,- welke je kan inzetten voor het verbeteren van de mentale, fysieke of financiële fitheid;

Meer informatie
Vincent Uitendaal : vincent.uitendaal@pggm.nl
https://www.pggm.nl

Locatie
Noordweg Noord 150
3704 JG Zeist

Sopra Steria

Sopra Steria (voorheen Ordina) is jouw digitale businesspartner. Wij combineren hoogwaardige technologie en menselijke creativiteit om onze klanten helpen te versnellen. Wij zijn gespecialiseerd in het bouwen van slimme toepassingen en het introduceren van nieuwe digitale diensten, die je als organisatie nodig hebt om voorop te blijven lopen. Hiervoor werken we met multidisciplinaire high performance teams (HPT’s). Dankzij hun voorbereiding helpen deze teams klanten snel en zelfstandig met hun digitale vraagstuk. Onze professionals zijn getraind in professionele en persoonlijke vaardigheden. Werken bij Sopra Steria betekent dat je nooit uitgegroeid bent.

Wij zoeken
Software engineers (JAVA, full-stack) in alle soorten en maten. Beginnend of ervaren, mensen met ambitie, die zichzelf zijn in onze inclusieve organisatie, met eigen talent en vaardigheden die ze willen uitbreiden, die houden van creatief en innovatief, die willen groeien en elke dag het beste uit zichzelf willen halen. Wil je het meeste maken van je mogelijkheden? Bij Sopra Steria zit je goed!  

Wij bieden
Bij Sopra Steria kom je in een dynamisch team met een professioneel werkklimaat en een informele sfeer. We hebben flexibele werktijden, de mogelijkheid om vanuit huis te werken, je krijgt een laptop, telefoon en mobiliteitsbudget op maat, minimaal 20 vakantiedagen, en een flexibiliteitsbudget dat je naar eigen inzicht kan besteden. Maar dat is niet alles! Vanuit diverse community’s worden sessies en socials georganiseerd, van kennisdeling en deep-dives in code tot inspirerende sessies over de toekomst van de technologie. Ook sociale activiteiten staan regelmatig op het programma.

Meer informatie
https://www.ordina.com/jobs/java-software-engineer-developer-nl

Branche
We werken vanuit vier invalshoeken: digitale acceleratie, data-driven, business platforms en cloud, en cybersecurity en compliance voor klanten in de sectoren Overheid, Financiële markt, Industrie.

Locatie
Ringwade 1
3439 LM Nieuwegein
Postbus 7101 3430 JC Nieuwegein
info@ordina.nl
030-6637000

Logius

Bij de naam Logius gaat waarschijnlijk niet meteen belletje rinkelen. Maar bij DiGiD en MijnOverheid weet je genoeg. Met deze en vele andere diensten en producten helpen we de overheid, bedrijven en mensen om snel en eenvoudig te communiceren. Kom werken bij Logius, in het hart van de digitale overheid.

Wij zoeken
Wij bieden 3 plekken aan binnen verschillende teams voor een API integratiespecialist en platform engineers. Voor concrete informatie voor de vacatures kijk op www.logius.nl
Uiteraard krijg je nog de juiste trainingen en begeleiding om je verder te ontwikkelen in deze functies.

Wij bieden
Na het afronden van je opleiding krijg je een jaarcontract en daarna wordt dit omgezet naar onbepaalde tijd. Ons salaris is marktconform. Naast het salaris ontvang je ook een Individueel Keuzebudget (IKB). Het IKB bestaat uit geld (16,50% van je bruto jaarsalaris) en tijd. Met het IKB maak je keuzes die bij jou passen. Je kunt dit bijvoorbeeld maandelijks laten uitkeren of je laat het budget omzetten naar verlof.

Meer informatie
Neem contact op met Eefje Klaassen. Ze is bereikbaar op eefje.klaassen@logius.nl

Locatie
Den Haag

NPO

De Nederlandse Publieke Omroep is al ruim 70 jaar een begrip in Nederland. Verschillende generaties zijn opgegroeid met het media-aanbod op onze lineaire televisie- en radiokanalen. Jij waarschijnlijk ook. Maar wist je dat wij continu bezig zijn met innovatie en verdere digitalisering van onze aanbodkanalen? Zo bouwen we op dit moment een geheel nieuwe state of the art NPO Start app. Maar we doen veel meer. Check www.werkenbijnpo.nl of www.overnpo.nl voor meer informatie.

Wij zoeken
Wij zoeken enthousiaste mensen die het leuk vinden om iets te bouwen waarbij ze direct resultaat zien en wat, als we het goed doen, het leven van heeeeel veel mensen beter/makkelijker/aangenamer maakt.
We zijn een team waarbij we allemaal verantwoordelijk zijn voor wat we bouwen en alle code wordt dan ook door meerdere ogen bekeken zodat we elkaar kunnen helpen en uitdagen om steeds betere dingen te maken. En er is genoeg diversiteit, want alleen al binnen het Android-team zijn we momenteel verantwoordelijk voor een app voor mobiele apparaten, een app voor AndroidTV, een Backend For Frontend en een library voor het afspelen van video content die voor alle omroepen bruikbaar moet zijn.

Wij bieden

• Bij NPO hanteren wij een 36-urige werkweek met flexibele werktijden. Hybride en 4×9 uur werken is mogelijk;
• Je ontvangt een vaste eindejaarsuitkering van 6% over het jaarsalaris;
• Je krijgt 200 vakantie-uren;
• Wij hebben een NPO Academy zodat je jezelf verder kunt ontwikkelen;
De NPO heeft een publieke taak: van waarde zijn voor elk individu én voor de samenleving als geheel. De behoeften van ons publiek, met al zijn achtergronden en opvattingen, zijn daarbij leidend. Dat willen we ook weerspiegelen in de personeelsbezetting van onze organisatie. Wij geloven in een inclusieve organisatie, die de kracht van diversiteit gebruikt om tot nog betere resultaten te komen. Want juist doordat we van elkaar verschillen, kunnen we tot nieuwe inzichten en betere oplossingen komen. En dat is precies waar wij als NPO naar op zoek zijn. We zijn benieuwd wie jij bent en welke kwaliteiten en ervaring jij meebrengt. Onze vacatures staan daarom open voor iedereen.

Over NPO – Over NPO

UvA / HvA

De dienst ICT Services (ICTS) levert innovatieve en betrouwbare ICT-diensten aan 90.000 studenten en 10.000 medewerkers van de Universiteit van Amsterdam (UvA) en de Hogeschool van Amsterdam (HvA). Bij ICTS werken circa 300 medewerkers. Het SAP Expertise Centrum is een afdeling van ICTS. Er werken ruim 35 medewerkers verdeeld over 5 scrumteams: SAP Financiën, SAP HCM, UvAdata, HvAdata en Basis. We maken gebruik van SAP ECC, SAP BI, SAP PO en SAP Fiori. We zijn vooruitstrevend in het gebruik van de nieuwste  SAP-technologieën.

Wij zoeken

Wij zoeken SAP Basis beheerder en SAP BI-beheerders (UvA/HvA). Het gaat hier om een uitdagende functies in een interessante omgeving waarbij je de ruimte krijgt om SAP kennis en kunde door te ontwikkelen. Als SAP Basis beheerder beheer en ontwikkel je het SAP applicatielandschap. Als SAP BI-beheerder ben je verantwoordelijk voor beheer en (door) ontwikkelen van het BI landschap van de HvA of de UvA. Denk hierbij aan een migratie naar BW/4HANA en de migratie van de bron SAP naar S/4.

Wij bieden

Werken voor het SAP team voor de grootste universiteit en hogeschool van Nederland. Je komt te werken in een enthousiast en gedreven team dat openstaat voor nieuwe collega’s en in een functie waarbij initiatief en input gewaardeerd worden. Je krijgt een tijdelijk dienstverband voor 32-38 uur p/w bij UvA of HvA voor de periode van één jaar in schaal 9 (max. 4257,- bruto p/m). Na dat jaar gaan we in gesprek over een vast dienstverband. We hebben uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder uitstekende studie- en ontwikkelingsmogelijkheden.

Meer informatie

Werken in de ICT | LinkedIn

Werken bij de HvA, waar anders – HvA

Werken bij de Universiteit van Amsterdam – Universiteit van Amsterdam (uva.nl)

KPN

Als marktleider in Nederland zetten we alles op alles om iedereen in Nederland te verbinden met een duurzame toekomst. We werken met passie aan toekomstbestendige netwerken en diensten. We dragen bij aan digitalisering van de zorg, komen met slimme IoT oplossingen en zijn met trots de grootste dienstverlener in Nederland op het gebied van online veiligheid.

Wij zoeken

Bij ons kan je op veel verschillende plekken aan de slag. Laat zien waar je goed in bent en kom samenwerken met gezellige collega’s én eersteklas vakmensen. KPN biedt alle soorten Cyber Security rollen die je maar kunt bedenken. Denk aan pentester, risicoanalist, ethical hacker en security engineer. Dit bij KPN Security voor onze externe klanten of bij onze eigen CISO-organisatie ter bescherming van KPN zelf. Voor ieder wat wils! En wil je meewerken aan de digitale veiligheid van Nederland? Dan is een baan bij KPN echt iets voor jou.

Wij bieden

Naast een fantastische kans om veel te leren en binnen KPN Security werkervaring op te doen, uiteraard het volgende:

•            Een 37-urige werkweek.

•            Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;

•            Mobiele telefoon en laptop;

•            Deelname aan het nieuwe werken (werken waar en wanneer je wilt);

•            Toeslag van 10,5% van je bruto maandsalaris;

•            50% korting op KPN-producten en -diensten;

•            Reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer;

•            Uitstekend onderscheidende pensioenvoorwaarden;

•             Optimale doorgroei- en opleidingsmogelijkheden en een persoonlijk opleidingsbudget van €1.500.

Werken bij KPN – Het netwerk van Nederland

DICTU

DICTU is een van de grootste ICT-dienstverleners binnen de Rijksoverheid en maakt deel uit van het ministerie van Economische Zaken en Klimaat. De vestigingsplaatsen zijn Den Haag, Assen en Zwolle. Zo’n 1200 enthousiaste en gedreven medewerkers werken dagelijks hard aan DICTU-producten die onze klanten naar tevredenheid afnemen. Onze medewerkers weten wat er speelt in de samenleving, werken klant- en resultaatgericht en zijn teamspelers.

DICTU legt zich toe op het ontwikkelen en beheren van systemen en applicaties, het beheren van datacenters en de dienstverlening voor ruim 13.000 werkplekken en 12.000 mobiele apparaten. We doen dit nu hoofdzakelijk voor het ministerie van Economische Zaken en Klimaat. DICTU verricht echter steeds vaker rijksbreed ICT-taken.

Wij zoeken

Nieuwe medewerkers met de juiste mindset die vooral de wil hebben om continu te leren en zich te blijven ontwikkelen. DICTU beschikt over specialistische kennis van ICT-systemen op het terrein van: inspecties, subsidies, digitale dienstverlening, geografische informatiesystemen (GIS), registers en e-Business Suite. Je kan bijvoorbeeld als nieuwe medewerker bijdragen aan het ontwikkelen, testen, voorbereiden en uitvoeren van onze container platform dienst. Dit doe je op basis van de (onderhouds)wensen van klanten: de softwarevoortbrengingsteams van de Dienst ICT Uitvoering.

Er zijn ook andere mogelijkheden waar je kan gaan werken en wat tot je werkpakket hoort verschilt per afdeling. Wat altijd voorop staat is dat je goede begeleiding vanuit DICTU krijgt en er maatschappelijk toe doet. Kom naar een van onze medewerkers om daar meer over te weten te komen.

Wij bieden

Kansen om je te (blijven)ontwikkelen binnen een van de vele teams van DICTU. In eerste instantie een tijdelijke aanstelling met goede arbeidsvoorwaarden en uitzicht op een vast contract.

Meer informatie

make it work collega aan het woord

DICTU Magazine

https://www.dictu.nl/

Kadaster

Het Kadaster registreert van al het vastgoed (grond en gebouwen) in Nederland wie welke rechten heeft. Het houden van openbare registers en het bijwerken van de Basisregistratie Kadaster en Basisregistratie Topografie is onze wettelijke taak. Ook houdt het Kadaster de coördinaatpunten in het landschap bij: het Rijksdriehoeksstelsel.
Alle gegevens die we registreren zijn beschikbaar voor iedereen.
Boven de grond registreert het Kadaster gegevens van woningen, schepen, luchtvaartuigen, percelen en wegen. Onder de grond doen we dat voor netwerken van kabels en leidingen.
Naast de rol van registeren, beheert het Kadaster ook voorzieningen van andere organisaties, de Landelijke Voorzieningen. Zo beheren wij onder andere de WOZ Landelijke Voorziening en de Basisregistratie Adressen en gebouwen (BAG): alle adressen en gebouwen in Nederland, zoals bouwjaar, oppervlakte, gebruiksdoel en locatie op de kaart.

Wij zoeken
We zoeken gedreven software engineers! Specifieke IT-kennis is geen vereiste, interesse in IT wel. Het belangrijkste is dat jij je wilt ontwikkelen tot software engineer en plezier krijgt in jouw opleiding en werk. We zoeken mensen die interesse hebben in deze veranderende, digitale wereld en wilt meewerken in diverse IT-projecten en werkzaamheden op het gebied van software en data.

Wij bieden
Uiteenlopende functies in de richting van software engineering in een dynamische en prettige werkomgeving op het gebied van GEO en ICT. Wij stimuleren altijd persoonlijke ontwikkeling en leren.

Werken bij | Het Kadaster (werkenbijhetkadaster.nl)

Mantel

De beste en meest populaire fietsenwinkel in Nederland! In Nederland hebben we vier (binnenkort 5) Superstores en zeven Servicepunten waar klanten fysiek terecht kunnen. Daarnaast hebben we de Mantel.com webshop waarin we in vijftien landen verkopen, in acht verschillende talen.

Wij zoeken

Back-end en front-end developers die zich samen met ons, in een bestaand IT product team, willen ontwikkelen. Daarbij lijkt het je interessant om te werken aan oplossingen voor onze webshop (mantel.com), onze systemen in de winkels (retail) en alles wat in ons distributiecentrum (logistiek) nodig is om de bestellingen van onze klanten te verwerken en het magazijn gevuld te houden.

Wij bieden

Een jong en enthousiast tech-team in Arnhem, bestaande uit 17 mensen en verschillende disciplines. Denk daarbij aan Front-End Developers, Back-End Developers, Informatie Analisten, UX-Designers en Product Owners. We maken als team bijna alle Mantel systemen zelf: van onze webshop en de verschillende modules om ons distributiecentrum draaiende te houden tot het kassasysteem en de digitale prijskaarten in de winkels. Met jouw werk help je daardoor klanten, maar ook collega’s zoals logistiek medewerkers, inkopers, winkelmedewerkers, fietsenmakers, marketeers, vertalers en ga zo maar door.

Werken bij Mantel

myBrand BDA

Bij myBrand zijn al tientallen collega’s werkzaam na het afronden van Business & Data Analytics of Software Engineering bij Make IT Work. Daardoor beschikken we over ruime ervaring om omscholers goed te ondersteunen bij hun eerste professionele stappen in de IT wereld.

Benieuwd naar de ervaringen van jouw voorgangers? Lees hier welke mooie projecten ze uitvoeren en maak vrijblijvend kennis met hen: https://myBrand.nl/MakeITWork/

Bij myBrand kies jij in welke Business & Data Analytics richting je wil ontwikkelen:

  • Werk je al jaren in een bedrijfsproces dat je eigenlijk met een IT oplossing zou willen verbeteren en wil je daarom doorgroeien als IT Business Consultant. Dan ondersteunt myBrand jou met dit omscholingstraject.
  • Of ben je al jaren gebruiker van een IT oplossing die een bepaald bedrijfsproces ondersteunt en zou je graag die IT oplossing willen aanpassingen, om verbeteringen door te voeren. Dan kun je bij myBrand SAP Functioneel (IT) Consultant worden.
  • Ben je al lange tijd geïnteresseerd in grote hoeveelheden complexe data die bedrijfsprocessen ondersteunen, dan kun je bij myBrand doorgroeien in Business Process Mining als Data Analist.

Na afronding van jouw Business & Data Analytics traject bij Make IT Work ga je direct starten op een project, in een klein myBrand team, met ervaren professionals die jou begeleiden.

Geïnteresseerd in de keuzes? Bekijk onze site: https://myBrand.nl/MakeITwork/

myBrand staat al jaren aan de top van best gewaardeerde ICT werkgevers én dienstverleners van Nederland. We voeren verschillende innovatieve ICT projecten uit voor onze klanten in branches zoals: Overheid, Zakelijke & Financiële dienstverlening, Handelsorganisaties, Energie, water & afvalverwerking, Bouw & Infrastructuur, Industrie & Productie, Warehouse & Distributie en Retail.

We zijn inmiddels uitgegroeid tot meer dan 400 professionals en weten toch de persoonlijke werksfeer van een kleinere organisatie te behouden.

Jij past bij myBrand als je:

  • Passie hebt voor Business & Data Analytics en graag bedrijfsprocessen wil optimaliseren.
  • Jezelf persoonlijk en qua kennis continu wil blijven ontwikkelen.
  • In een team wil werken om samen SAP software oplossingen in te richten.
  • Jouw kennis en ervaring opgedaan in je huidige werk, wil gaan inzetten in SAP oplossingen die waarden creëren bij onze klanten.

Dit is wat wij je bieden:

  • Een afwisselende baan met veel verantwoordelijkheid en vrijheid.
  • Ruim budget voor ontwikkeling en groei passend bij jouw ambitie. Waarin wij jou continu begeleiden.
  • Hybride thuiswerken en mobiliteits-/leaseregeling om op locaties in Maarssen, Geertruidenberg of Apeldoorn te werken.
  • Informele sfeer en veel ‘fun’ activiteiten.

Meer informatie:

https://myBrand.nl/MakeITWork/